Zapraszamy do lektury artykułu, który jest owocem naszego partnerstwa z dlaczegopomagam.pl
Istnieje wiele powodów, aby zrobić własne etykiety cenowe. Podczas gdy gotowe metki są świetne dla sklepów z dużą ilością towaru, możesz spróbować ręcznie napisać informacje o cenach i rozmiarach produktów, aby uczynić je bardziej osobistymi. Oczywiście projekt metek powinien pasować do Twojej marki. Jeśli Twój sklep jest ultranowoczesny, trzymaj się czystych czcionek bezszeryfowych. Jeśli Twój sklep jest bardziej butikowy, użyj gumowych stempli, aby zrobić tagi.
W następnym oknie zobaczysz listę wszystkich przedmiotów, które chcesz oznaczyć ceną. Powinieneś wybrać te, które chcesz sprzedawać. Wybierz ten, który najlepiej pasuje do produktów, które chcesz sprzedać. Jeśli sprzedajesz przedmiot online, utwórz tag cenowy, który odzwierciedla jego cenę. W ten sposób klienci będą mogli zobaczyć dokładną cenę każdego produktu. Po tym, można wydrukować kopię tagu cenowego dla przyszłych odniesień.
Inna opcja dla tagów cenowych jest użycie sznurka. Większość elementów odzieży ma dziurę w nich. Można użyć sznurka do pętli przez otwór lub tag producenta. Ta metoda jest szczególnie przydatna dla przedmiotów, które są trudne do usunięcia lub które nie pasują do stylu Twojego sklepu. Dodatkowo, sznurek jest trudniejszy do usunięcia niż naklejka. Używanie sznurka sprawia, że etykiety cenowe są znacznie bardziej uniwersalne, co zawsze jest dobrą rzeczą, jeśli chodzi o merchandising.
Niestandardowe etykiety cenowe nie tylko wyglądają bardziej profesjonalnie, ale mogą również dodać charakteru Twoim produktom. Większość kupujących przyzwyczaiła się do produktów generycznych w wielu sklepach. Dodając unikalną metkę z ceną do swoich produktów, będą one wyróżniać się od reszty i zachęcać klientów do ich zakupu. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zrobić tagi cenowe do sklepu, czytaj dalej. Wszystko, co musisz zrobić, to sprawdzić oprogramowanie Edikio do tagów cenowych już dziś!
Czy robisz tagi detaliczne dla własnego sklepu lub sklepu dla kogoś innego, upewnij się, że są one umieszczone tam, gdzie należą. Klienci zawsze szukają znaczników cen, które znajdują się tuż obok produktu. Podanie im nieprawidłowej ceny tylko sfrustruje klienta, powodując, że odejdzie on przed zakupem. Poza tym, trudno jest klientowi zapamiętać metkę z ceną, jeśli nie wie, że jest ona właściwa. Dlatego zrób wszystko, aby metki cenowe wyglądały atrakcyjnie.
Po wybraniu typu metki cenowej musisz skonfigurować drukarkę, aby drukowała żądane metki cenowe. W tym celu musisz wpisać identyfikator drukarki w sekcji Nazwy drukarek w WPTY. Jeśli nie znasz identyfikatora drukarki, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub skontaktuj się z producentem. Jeśli potrzebna jest dodatkowa pomoc, przedstawiciel firmy MICROS może pomóc w skonfigurowaniu drukarki do nowego typu etykiet cenowych.
Podobne tematy